Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Dla marki BioGaia przygotowaliśmy kampanię kropli probiotycznych, ograniczających kolkę niemowlęcą i wzmacniających odporność.
Aby dotrzeć do precyzyjnej grupy docelowej (matki niemowląt i małych dzieci oraz kobiety w ciąży) zaplanowaliśmy wykorzystanie drukowanych magazynów kobiecych i parentingowych. Roczne działania w internecie skupiły się głównie na mediach społecznościowych i zostały wzmocnione aktywnością WoMM, mailingiem, kampanią behawioralną i kampanią w wyszukiwarkach.
Nasz strategia mediowa dla BioGai uwzględniła także działania ambientowe – BioGaia pojawiła się w wyselekcjonowanych szkołach rodzenia w całej Polsce, a także w programie telewizyjnym „Smacznie, zdrowo, kolorowo” Polsat Cafe. Nasza kampania dla BioGai okazała się być dużym sukcesem, co zostało docenione przez centralę marki w Szwajcarii.