Jakiś czas temu powiedzielibyśmy po prostu, że zajmujemy się kompleksowym przygotowaniem strategii marketingowych. Sprawnie przygotowujemy zarówno ATL (Above the Line): korzystając z mediów tradycyjnych (prasa, radio, tv) oraz plakatów, reklamy zewnętrznej (outdoor) i wewnętrznej (indoor) – docieramy do masowego, niesprecyzowanego odbiorcy i umożliwiamy zaistnienie w przestrzeni publicznej; jak i BTL (Below the Line) – działając bardziej precyzyjnie, trafiamy do konkretnych konsumentów korzystając z mniej konwencjonalnych środków.
W ostatnim latach jednak coraz częściej te dwa sposoby komunikacji marketingowej przenikają się, a granica między nimi jest trudna do określenia. Dzieje się tak m.in. w związku z rozwojem niestandardowych form reklamy internetowej, coraz szerszym wykorzystaniem działań PR-owych oraz ewolucją marketingu bezpośredniego. Jesteśmy więc skłonni do określania naszej działalności jako TTL (Through the Line) lub komunikacja 360 stopni, na którą poza najefektywniejszą kombinacją wyżej wymienionych elementów ATL i BTL składają się także marketing społecznościowy i mobilny, działania buzz marketingowe i WoMM oraz wiele innych niestandardowych działań dobieranych do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.
W ostatnim latach jednak coraz częściej te dwa sposoby komunikacji marketingowej przenikają się, a granica między nimi jest trudna do określenia. Dzieje się tak m.in. w związku z rozwojem niestandardowych form reklamy internetowej, coraz szerszym wykorzystaniem działań PR-owych oraz ewolucją marketingu bezpośredniego. Jesteśmy więc skłonni do określania naszej działalności jako TTL (Through the Line) lub komunikacja 360 stopni, na którą poza najefektywniejszą kombinacją wyżej wymienionych elementów ATL i BTL składają się także marketing społecznościowy i mobilny, działania buzz marketingowe i WoMM oraz wiele innych niestandardowych działań dobieranych do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.
