Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem


 
Jakiś czas temu powiedzielibyśmy po prostu, że zajmujemy się kompleksowym przygotowaniem strategii marketingowych. Sprawnie przygotowujemy zarówno ATL (Above the Line): korzystając z mediów tradycyjnych (prasa, radio, tv) oraz plakatów, reklamy zewnętrznej (outdoor) i wewnętrznej (indoor) – docieramy do masowego, niesprecyzowanego odbiorcy i umożliwiamy zaistnienie w przestrzeni publicznej; jak i BTL (Below the Line) – działając bardziej precyzyjnie, trafiamy do konkretnych konsumentów korzystając z mniej konwencjonalnych środków.
W ostatnim latach jednak coraz częściej te dwa sposoby komunikacji marketingowej przenikają się, a granica między nimi jest trudna do określenia. Dzieje się tak m.in. w związku z rozwojem niestandardowych form reklamy internetowej, coraz szerszym wykorzystaniem działań PR-owych oraz ewolucją marketingu bezpośredniego. Jesteśmy więc skłonni do określania naszej działalności jako TTL (Through the Line) lub komunikacja 360 stopni, na którą poza najefektywniejszą kombinacją wyżej wymienionych elementów ATL i BTL składają się także marketing społecznościowy i mobilny, działania buzz marketingowe i WoMM oraz wiele innych niestandardowych działań dobieranych do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.